sobota, 3 maja 2014

ZŁODZIEJKA

Cześć xD Siedzę se i przypomina mi się ... coś strasznego ! Nie, no nie chodzi mi o jakąś Krwawą Mery itp., ale o to, gdy straciłam e-mail i konta na kilka dni. 
  To było w styczniu. Pamiętam, że sytuacja działa się, gdy na msp był tematy o syrenkach i o jakichś królowych xD. No dobra, to powiem tyle, że to się od irlandzkiego Msp zaczęło. Ja się dowiedziałam, że tam się jakoś super szybko wbija lvl, bo wprowadzili te 100 lvl. No to tam pamiętam, że dużo polaków wbijało wtedy na to irlandzkie. 
  Więc ja se grałam, grałam, a wgl, to na tym irlandzkim jestem Darulka, ale już nie gram na tym. To wróćmy do tematu. Nagle jakaś okejka123321 mnie zaczepia i się zaprzyjaźniłyśmy. Mówiła mi, że ona ma męża xD On się nazywa jakiś Slodziak (ma go w naj) i ona właśnie z nim włamują się na konta itp. 
  Pewnego dnia coś ta okejka mi pisze, że na byle jakimś koncie wleje mi 400 tysiaków Sc, więc ja, jak nie powiem kto się zgodziłam. Założyłam konto, ale hasło miałam zupełnie inne niż na moich kontach. To jej podaję i ona, a właściwie ten jej "mąż" wchodzi, a potem mi bajeruje, że się nie da. Potem se grałam i nagle... Patrzę, że na $Domisia$ jestem online, a się nie logowałam. Ona potem mi hasło zmieniła, więc się na e-mail próbuję zalogować, ale ona mi się już na niego wkradła -,- . A tak wgl, to z tego co pamiętam, to ona chyba najpierw mi się na tą Darulkę wkradła, a tam miałam takie hasło, co na e-mail (cenzura). I jakoś jednak wlogowałam się na tą $Domisia$, bo zgadłam hasło (było ze mną związane xd). (...) 
   Następnego dnia myślałam, że już odpuściła, ale nadal nie odzyskałam e-mail'a. Potem pojechałam do Decathlona, a gdy wróciłam przeżyłam szok! Ta "okejka" (co wcale nie jest ok) wkradła mi się na konto i napisała mi w Ctr, że daję pozdra ;c i komuś dała (cenzura). Miałam -15 diamentów X( . No i potem ja do jakiejś loli z highscores napisałam, że jest głupia itp. i poprosiłam ją, by mnie zgłosiła, bo ta "okejka" mi się wkrada na konto. Po jakiejś godzinie zostałam zablokowana na tydzień.(...)
   Za kilka dni moja mama zadzwoniła do kogoś tam po to, abym odzyskała ten cenzurowany e-mail. No i trzeba było podać kilka informacji, ale się udało.
   Potem miałam to wszystko zgłaszać, ale zapomniałam.

UWAŻAJCIE NA NIĄ !!!!

To na tyle, post był długi. A... Zapomniałam dodać, że ta "okejka" na Darulce okradła mnie z ciuchów na ładne kilka tysięcy Sc, a potem jak z nią gadałam, by mi oddała, to ona mnie bloknęła X(

Dziś nwm, czy napiszę jeszcze jakiś post.

Pozdrawiam 
i do następnego posta
$Domisia$

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz