piątek, 2 maja 2014

KONKURS "GLAMAZONS"

Hej. Wczoraj pojawił się na Msp nowy konkurs (Dlaczego dziś o nim piszę? Bo dziś założyłam tego bloga *-*) . Dobra, to pokażę teraz motyw :

A teraz pokażę ciuchy dla dziewczyn :



Są 2 strony xD Dla chłopaków nie pokażę, bo mi się nie chce.
Teraz animacje :

Nazwa: Glamour Kisses
Kategoria: Miłość & Emocje
Przedstawia: MovieStar śle całusy xD
Cena:475sc


Nazwa: Make Up Time
Kategoria: Zabawa & Czad
Przedstawia: MovieStar maluje się przed lustrem
Cena:5OOsc


Nazwa: Cool Posing
Kategoria: Pozy
Przedstawia: MovieStar stoi i odsłania oczy, które były zasłonięte okularami? xD
Cena: 5OOsc

Nazwa: My Beauty Box
Kategoria: Zabawa & Czad
Przedstawia: MovieStar pokazuje swój zestaw do makijażu
Cena: 525sc


Nazwa: Hair Stylin
Kategorie: Zabawa & Czad
Przedstawia: MovieStar suszy włosy jednocześnie się czesząc.
Cena: 2 diamenty


Animacje są fajne, a najbardziej podoba mi się ta przedostatnia xD A teraz tła:

Tło dla członków, którzy nie są vip (xD)


Kosztuje 4OOsc. Nazywa się Pink Gamour Salon.

Tło dla członków vip (xD)


Kosztuje 35Osc. Nazywa sie Vip Glamour Salon.


I jeszcze rzeczy :c


Cały konkurs oceniam 8/1O. Wg mnie konkurs nie jest najfajniejszy. Dobrze, że chociaż lepszy od poprzedniego ;o Kolorki są fajne... 

Dobra, to na tyle w tym poście. Doceńcie też ile pracy włożyłam w napisanie tego posta. Nie wiem, czy wg ktoś czyta mojego bloga. Proszę was abyście zareklamowali mój blog na swoim. Wtedy napiszcie mi na pocztę na Msp, że zareklamowaliście, podajcie link do bloga, a wtedy także zareklamuję wasz blog (What?! Co ja gadam? Jeżeli zwracam się do wszystkich, to tak wychodzi -,- . Dobra, więc zareklamuję twój blog).


Pozdrawia
i do następnego posta
$Domisia$








1 komentarz: