czwartek, 8 maja 2014

NOWY WYGLĄD

Hej, hej wszystkim :* Przepraszam za to, że przez te ostatnie 3 dni nie napisałam nic ciekawego. Nie miałam po prostu pomysłu i czasu :) Już nie mogę się doczekać wtorku, ponieważ wtedy jadę na Zieloną Szkołę do Trójmiasta. To moja 2 Zielona Szkoła w życiu O_O Heh, a więc 13-15 maja mnie nie będzie. Na konto też nikt nie będzie wchodził. A najgorsze jest to, że we wtorek o 6.45 jest zbiórka ! To okropne, a potem w czwartek 21-22 mamy wrócić. Heh xD

W tym poście chciałabym najpierw napisać o moim nowym stroju na Msp. Wyglądam tak ;-;


Strój nie był drogi. Kosztował jakieś 1O25 sc i 4 diamenty. 

Wiecie co jest dziwne? To, że za jakiegoś "byle jakiego" arta "love it= 1 sc" (czy jakoś tak xD) dostałam prawie 2OOO lovków ! A każdy love it na arcie, to 1 sc :D Haha, ja zarobiłam więcej niż te ... osoby (?). No i było mnie stać, diamentów u mnie pod dostatkiem :) 

Teraz mam do was prośbę x.x W maju planuję wbić 25 lvl, a to mój pasek fame :


Mam jakieś 4O% levela. Jeszcze na tablecie sprawdzę. Jeszcze jakiegoś dnia w maju także panuję kupić swojego pierwszego boostera >.< I będzie godzina z x2 fame więcej :D

Jeszcze chcę powiedzieć (napisać), że nie przyjmuję do znaj, do najek i do <3. A dzisiaj dostałam 6 z polskiego :D To było z pisowni wielką listerą  0.0 

To ja już kończę *-*

Pozdrawiam
i do jutra lub nie
$Domisia$

3 komentarze: