sobota, 31 maja 2014

ZDECYDOWAŁAM

Hej, piszę tego posta,  by powiadomić Was (Albo Ciebie), że nie będę już pisać na tym blogu. Owszem, miałam chęć,  ale co z tego, jak właściwie nikt nie czyta. Myślałam,  że ktoś będzie czytał  ludzie będą czytali tego bloga stworzonego... bez sensu (?).

To właściwie na tyle. Na prawdę szkoda, bo miałam chęć. Niestety albo stety tak się stało,  że tylko jedna osoba czyta(ła) tego bloga. Chyba tylko zmarnowałam czas :/

Raczej nie będę już prowadzić tego bloga, mimo to, że chciałam :')

Dobra, kończę pisanie tego posta, którego mało osób przeczyta... 0_0

$Domisia$

7 komentarzy:

  1. Pisz posty ja zawsze zaglądam i czytam:(

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie tez nikt nie czyta a ja bardzo lubię tu posty ja je koffam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja potrzebuję więcej czytelników :)

      Usuń
    2. A ja na swoim blogu to nie?

      Usuń
    3. Nie wiem jak Ty, ale dla mnie jest to bardzo ważne. Mam chęć do pisania postów, ale muszą ludzie czytać te posty /$Domisia$

      PS Wylogowałam się z konta google i nie chce mi się logować :P

      Usuń
  3. Ale no ja czytam ja to kocham!!!Bo się rozbeczę (* , . *)!!!

    OdpowiedzUsuń