niedziela, 4 maja 2014

JAK ZROBIĆ DOBRY NICK?

Hej, czy zakładając konto głowiłeś/aś się nad loginem? Na pewno tak. Uwierz mi, że to nie jest takie trudne. Dzisiaj przedstawię wam instrukcję na dobry nick :D

-Co to dobry nick?
-Dobry nick, to oryginalny i fajny nick.

Aby nasz nick był dobry przede wszystkim musi być oryginalny. Zupełnie wykluczamy nicki takie, jak np. Alakinga jest najlepsza, bo to nie oryginalne i głupie ;) A jeżeli jeszcze masz zamiar zrobić z tego konto oficjalne, to koniec świata ;-; ...

W naszym nicku nie może być także żadnych wulgaryzmów oraz obrażliwych słów. Wykluczamy także wyrazy takie jak kupa itp. :D

Liczby... Hmmm... No ja osobiście nie polecam :) Bo nick, to jakby imię. A masz w imieniu liczby? No właśnie, nie masz ;) Czyli liczby wykluczamy. Jeżeli już chcesz liczbę, to nie rób np. 832483742389, bo tego nikt nie zapamięta. Można jakieś 1-4 cyfr. Nie radzę też liczb po kolei, np. 123, bo to tak dziwolągowato wygląda :D Możemy też np. rok, w którym stworzyliśmy konto. Ja np. stworzyłam swoje konto w 2O12 roku, to w nicku będzie 2O12, rozumiesz? :D

Mój nick jest zajęty?
Jeżeli nick, który wymyśliliśmy jest już zajęty, to niestety, ale historia się powtarza. Znowu się głowimy nad nickiem ;c (niestety...).

Nie używaj imienia i nazwiska. Jeżeli użyjesz imienia i nazwiska, a masz np. Facebook itp. , to źle. Na szczęście Msp napisało pod wpisaniem nicku, aby nie używać prawdziwego imienia i nazwiska, ale nadal niektóre osoby piszą, bo nie chce im się czytać. :) Może ktoś ci coś zrobić wtedy itp.

Opłacalny nick
Opłacalny nick, to taki... Jeżeli masz w nicku pierwszy znak "!", to osoba, która będzie robić seki (może sławna osoba?), to zobaczy ciebie na pierwszej stronie. Na pewno wtedy Ciebie da, ponieważ komu do robienia seków chciałoby się szukać ? Chyba nikomu... Wtedy to pomaga, a ty za takie coś zbierasz fame.


Myślę, że pomogłam :)

Jeszcze takie małe info:
Jeżeli na blogu będzie ponad 5OO wejść i około 1O komentarzy pod każdym postem, to zrobię jakiś mini konkurs. :) Jeżeli czytasz posty na moim blogu, to napisz mi na Msp na pocztę, jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś/aś. :)

Pozdrawiam
i do następnego posta
$Domisia$

2 komentarze:

  1. Ja do nazwiska i imienia mi sąsiadka dała właśnie i mam do niej wątpliwości

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie mój nick podoba ale z chęcią przeczytałam ^-^ .Zaproście KatyVipes *.*

    OdpowiedzUsuń