niedziela, 25 maja 2014

ZMIANY NA BLOGU+PRZEPROSINY+POMYSŁY NA POSTY

Cześć :D Jak już pewnie zauważyliście zrobiłam "małe" zmiany dotyczące bloga. Konkretnie? Zmieniłam nagłówek, tło, kolory czcionek i reakcje pod postami. Blog teraz ma kolor biało-błękitno-łososiowy xd Myślę, że się podoba. Troszkęcoś mi nie wyszło w nagłówku- napisy.Postaram się naprawić tą brzydką rzecz, gdy będę mieć czas xD No i co dalej..


Chciałabym przeprosić, że dłuuugo nie pisałam postów, a właściwie 13 dni, czyli niecałe dwa tygodnie. Dlaczego? Po prostu mi się nie chciało i tyle, a 13-15 maja byłam na wycieczce (jak dawno :D).

Jak wiecie na Msp w czwartek doszedł nowy konkurs, ale nie będę go opisywać, bo to nie ma sensu i to nieoryginalne. Nie wiem wgl o czym pisać, bo jakby coś nowego doszło na Msp, to każdy praktycznie pisze o tym na blogu, więc to nieoryginalne (znowu). Moze będę pisać jakieś instrukcje dotyczące Msp? Tylko jakie? No raczej nie będę pisać, jak stworzyć użytkownika itp. :D Może napiszę coś o moderatorach na Msp... ;C O kurcze... Na prawdę nie wiem o czym pisać i tyle.

No dobra, to teraz wymyślam o czym MOŻE będą następne posty:

-Jak znaleść moderatorów?
-Stroje na każdą porę roku
-Za co można dostać bana na IP, czyli przestrzeganie zasad.
-Wywiad(y)
-Mój najnowszy look
-Cała prawda o hackerach
-Jak szybko wbić lvl?

Nie wiem, czy napiszę o tym, o czym planuję, ale mam taki zamiar. Chciałabym, aby na moim blogu były oryginalne posty. Nie odgapiam i nie odgapiałam od nikogo pomysłów. Propo wywiadów... No właściwie, to bardzo dużo osób robi wywiady i wkleja je na bloga, ale przecież każdy wywiad jest inny :D

No dobra, rozpisałam się, a najbardziej na temat moich planów ;d

Pozdro ode mnie
$Domisia$

PS. Jakiegoś dnia wezmę zrobię zdjęcie mojej ms, przerobię je i będę je wstawiać pod każdym postem. Niestety, ale właśnie zapomiałam jak to się nazywa :3 Nie zrobię tego dzisiaj, bo mi się nie chce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz