czwartek, 29 maja 2014

CZYTASZ - ZOSTAW KOMA.

Hej ;OOO Nie wiem, czy mam pisać posty, prowadzić bloga. Przecież i tak praktycznie nikt go nie czyta :) Komentarzy praktycznie nie ma, zero oznak, że ktoś czyta... Wiem, że mam jakieś 300 ileś wejść na bloga, ale chyba większość, to moje wejścia, by sprawdzić nowe komentarze, których nie ma. Nie ma przecież sensu prowadzić bloga, którego nikt (chyba) nie czyta. Pomijając to, nawet nie mam czasu na prowadzenie bloga (Po co go zakładałam? ;o ). Jeżeli pod tym postem będzie jakaś "normalna" liczba komentarzy, np.6 , to będę prowadzić.

Nie będę już przedłużać tego posta, bo i tak długi mi wyszedł.
Za kilka dni zobaczę, czy są jakieś komentarze ;c

Papapapapapapapa :D
$Domisia$

1 komentarz:

  1. U mnie na bloczgu ciekawskie-msp też nie ma komów.Ale za to już wiem jak dodać chat i dodałam:)

    OdpowiedzUsuń